loading...
بیر سانگ
فرید بازدید : 40 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آلبوم جديد و فوق العاده زيباي سعید پیران به نام هفت ، با چهار كيفيت

( ترانه : نوید ابوترابی , آرزو جباری , رضا مقصودی , ریما , سعید پیران / تنظيم : دی جی پویان )
( ملودی : نوید ابوترابی , دی جی پویان / تهیه شده در استودیو تیک رکودرز / مدیر اجرایی : معین سعادتمند )

Saeed Piran - 7 Seven سعید پیران به نام هفت

MP3 320

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك مستقيم

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك غير مستقيم

رویا

جز من

نارفیق

بشین کنار من

دلمو شکستی

باشه برو

خداحافظ عاشقی

Saeed Piran - 7 Seven سعید پیران به نام هفت

MP3 192

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك مستقيم

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك غير مستقيم

رویا

جز من

نارفیق

بشین کنار من

دلمو شکستی

باشه برو

خداحافظ عاشقی

Saeed Piran - 7 Seven سعید پیران به نام هفت

MP3 128

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك مستقيم

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك غير مستقيم

رویا

جز من

نارفیق

بشین کنار من

دلمو شکستی

باشه برو

خداحافظ عاشقی

OGG 56

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك مستقيم

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ با لينك غير مستقيم

رویا

جز من

نارفیق

بشین کنار من

دلمو شکستی

باشه برو

خداحافظ عاشقی

-----------------------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 3,330